ΟΔΗΓΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ. ΞΕΚΙΝΑΣ ΕΔΩ!

ΟΔΗΓΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ. ΞΕΚΙΝΑΣ ΕΔΩ

5 Νοεμβρίου 2016

ΠΡΙΝ-ΜΕΤΑ Αθλητών μου. Transformations

Οπως πιθανόν να έχετε παρατηρήσει, πλέον σπάνια γράφω στο μπλογκ. Αυτό γιατί η σελίδα μου στο facebook είναι πολυ πιο άμεσο εργαλείο για καθημερινές αναρτήσεις και τα βιντεάκια στο youtube βολεύουν περισσότερο.
Το μπλογκ το έχω μετατρέψει σε εγχειρίδιο, "αποθήκη", όπου έχω σε γραπτή μορφή όλα τα προγράμματα γυμναστικής και οδηγίες σχεδιασμού διατροφής που χρειάζεται κάποιος. Οποιος άρα προτιμά τον γραπτό λόγο απο τα βιντεάκια, ή ξεχνά κάτι, ή απλά θέλει να ανατρέξει σε κάποιο πρόγραμμα μπορεί να το βρεί εδώ.

Τι λείπει;
Μα φυσικά όλα τα transformations (Πριν-Μετα) των παιδιών που δουλεύουμε μαζί.
Στη σελίδα αυτή θα ανεβάζω τις αλλαγές μερικών ασκούμενων που ανέλαβα προσωπικά, οι οποίοι στέγνωσαν απο λίπος, ή ανέβασαν τη μυϊκή τους μάζα ή και τα 2 μαζί με τη βοήθειά μου. Ολες οι ιστορίες έχουν ένα κοινό: 
Τη διατροφή απο το ebook 38 σελίδων "Zagos Nutrition Methods" και το ebook προπόνησης 38 σελίδων "Zagos Training Methods", τα οποία υπάρχουν ως αποσπάσματα στο blog εδώ.

Ελπίζω στις περιπτώσεις αυτές να βρείτε την παρακίνηση που χρειάζεστε, ή απλά να πωρωθείτε παραπάνω ωστε να μην τα παρατήσετε. 
Αν κάποιος αναγνώστης επιθυμεί να δουλέψουμε μαζί, στο τέλος της σελίδας θα βρει τα στοιχεία μου για προσωπική επικοινωνία.

Αρκετά με το μπλα μπλα. Here we are:
(καντε κλικ για να μεγαλωσουν οι φωτο)























Οποιοσδήποτε το θέλει πραγματικά, μπορεί να αλλάξει το σώμα του. Σκοπός μου είναι απλα να στοχεύσω σωστά το βέλος. Είναι στο χέρι σου να φτάσεις στο κέντρο του στόχου νικώντας τα εμπόδια και τους αέρηδες. ;)
Με ευέλικτη, φθηνή διατροφή, σωστά φτιαγμένη για τα κιλά και την καθημερινότητά σου και σωστό εβδομαδιαίο πλάνο προπόνησης για το επίπεδό σου τα αποτελέσματα θα έρθουν και θα σε δικαιώσουν.
Μπορείς να είσαι ο επόμενος. Στη σελίδα αυτή και στο κανάλι υπάρχει ό,τι χρειάζεσαι.

Κλείνοντας, είμαι σίγουρος πως θα βρεις πολύ χρήσιμα τα εξής:
- Το e-Book- Οδηγό διατροφής "Zagos Nutrition Methods" 38 σελίδων. 
Περιέχει προσωπική διατροφή με 1600 εύκολα γεύματα προσαρμοσμένα στα κιλά σου, είτε για αδυνάτισμα είτε για όγκο με τεράστια ποικιλία τροφών και ευελιξία ωραρίων. Επίσης αναλυτικά βήματα σχεδιασμού διατροφής για δική σου έξτρα γνώση, παραδείγματα διατροφών, συχνές απορίες και οδηγό συμπληρωμάτων. Οποια γνώση έχω πάνω στη διατροφή, υπάρχει σε αυτό το e-Book.
- Το e-Book- Οδηγό προπόνησης "Zagos Training Methods" 40 σελίδων.
 Μέσα έχει αναλυτικά τα πιο αποτελεσματικά προγράμματα για γυμναστήριο, για το σπίτι, ασκησιολόγιο και οδηγίες εκτέλεσής τους. Όποια γνώση έχω πάνω στη γυμναστική υπάρχει μέσα σε αυτό.

Για προσωπική επικοινωνία ή περισσότερο υλικό, θα με βρείς εδώ:
Facebook page: Tasos Zagos
Youtube channel: www.youtube.com/c/tasoszagos/videos
Instagram: www.instagram.com/tasoszagos
zagostraining@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου